قوانین و توافقنامه

از اعتماد شما به طبیبک سپاسگزاریم. لطفا پیش از بهره مندی از خدمات ما، قوانین ذیل را به دقت مطالعه فرمائید. ثبت نام و درخواست خدمات طبیبک به منزله ی قبول این توافقنامه محسوب می شود. در این توافقنامه شما (به عنوان گیرنده ی خدمات) مراجع و ما (به عنوان ارائه دهنده ی خدمت)، طبیبک نامیده می شویم.

  1. خدمات طبیبک شامل موارد اوژانسی از قبیل وضعیت هایی مانند سکته قلبی یا مغزی، سوانح، صدمات عصبی جدید و ناگهانی، عوارض جدی داروها، بیماری های حاد تهدید کننده ی حیات و هر وضعیتی که تاخیر در دریافت مراقبت پزشکی عواقب جبران ناپذیر به دنبال دارد، نیست. در این موارد فورا با 115 تماس بگیرید یا فورا بیمار را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کنید. طبیبک هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر در درمان این موارد ندارد.

  2. مراجع موافق است که از خدمات محدود به مشاوره پزشکی آنلاین صرفاً به عنوان اطلاعات عمومی و راهنمایی استفاده کند و آن را به عنوان تشخیص پزشکی نگیرد. جهت ارائه ی تشخیص و درمان توسط طبیبک ممکن است نیاز به ویزیت حضوری باشد. در صورتی که مراجع و طبیبک در مورد عدم نیاز به ویزیت حضوری به توافق و جمع بندی رسیدند، تشخیص و درمان ارائه خواهد شد.

  3. عواقب ناشی از ارائه ی اطلاعات ناقص، اشتباه و یا تحریف شده بر عهده ی مراجع خواهد بود و طبیبک در این موارد مسئولیتی ندارد.

  4. مراجع برای قبول یا رد تشخیص و درمان پیشنهاد شده توسط طبیبک کاملا مخیر است اما در صورت تصمیم به استفاده از پیشنهادات درمانی ارائه شده، مراجع موظف است به تمامی موارد تجویز شده (اعم از دارو، تغییرات شیوه زندگی، روش های درمانی غیردارویی و مشابه آن) عمل کند.

  5. طبیبک هیچ مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از استفاده نادرست یا اشتباه از اطلاعات ارائه شده، عدم پایبندی به درمان(ها) ارائه شده و رها کردن درمان(ها) نخواهد داشت.

  6. اطلاعات، توصیه(ها)، درمان(ها) دارویی یا غیر دارویی ارائه شده برای هر مراجع مختص همان شخص است و تسری آن به سایر اشخاص امکان پذیر نیست. مسئولیت تسری موارد اختصاصی به شخص یا اشخاص دیگر بر عهده ی مراجع و فرد ثالث است و طبیبک هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

  7. طبیبک تضمین می‌کند که اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مراجعین محرمانه تلقی شود و علاوه بر حفظ این اطلاعات، ازا ارائه ی آن به شخص حقیقی یا حقوقی ثالث پرهیز کند مگر مواردی که قانون صراحتا به لزوم ارائه اطلاعات به مرجع ذیصلاح اشاره می کند. در صورت صدور قرار الزام آور توسط مراجع ذیصلاح، صرفا بخش های درخواست شده ارائه خواهد شد.

  8. طبیبک متعهد می شود تمام تدابیر امنیتی لازم برای حفاظت از اطلاعات پزشکی و غیر پزشکی مراجع به طور مستمر اتخاذ شود.

  9. مراجع می تواند درخواست کند تا اطلاعات شخصی خود را که در اختیار طبیبک قرار دارد، امحا شود. درخواست بایستی به صورت مکتوب ارائه گردد.

  10. طبیبک و مراجع متعهد می شوند که هرگونه محتوای حاصل از خدمات ارائه شده را بدون مجوز قانونی در فضای حقیقی یا مجازی منتشر نکنند.

  11. طبیبک متعهد می شود بر روند ارائه ی خدمت به مراجع نظارت داشته باشد تا کیفیت کمی و کیفی خدمات در سطح مطلوب باشد.

  12. ثبت نسخه الکترونیک صرفا برای مراجع احراز هویت شده ممکن است و امکان ثبت نسخه به نام فرد دیگر به هیچ عنوان ممکن نیست.

  13. جزئیات مربوط به هزینه‌ها و روش‌های پرداخت جهت استفاده از خدمات طبیبک بین مراجع و سرویس دهنده خدمات توافق خواهد شد. هزینه ی دریافت شده جهت ارائه ی خدمت صرفا به یک مراجع است.

  14. مراجعین به صورت جدا جدا و مستقل خدمات را دریافت خواهند کرد و ارائه ی همزمان خدمات به چند مراجع یا استفاده از حساب کاربری مراجع دیگر امکان پذیر نیست.

  15. مراجع حق دارد خدمات را لغو کند، اما در صورتی که خدمات قبلاً ارائه شده باشد، هزینه پرداخت شده قابل بازگشت نخواهد بود.

  16. ثبت نام و درخواست خدمات طبیبک به منزله ی قبول این توافقنامه است. مراجع می تواند تمام این توافقنامه را رد یا تائید نماید اما امکان رد یا تائید بخش یا بخش هایی از توافقنامه وجود ندارد.